Главная Контакты

Опрос

Как грузиться наш сайт?

Быстро
Нормально
Медленно
Очень медленно
Постоянно ошибки и тормоза

Получайте наши Новости:

Введите Ваш EMAIL:

Интересное

Это интересно

Это интересно

Ваша реклама!

Мы ВКонтакте

Календарь

«    Декабрь 2016    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

Это интересно

Интересное

Интересное

Ваша реклама!

Allegorithmic Substance Designer 4.5.0 Build 14479 (EN)

11-11-2014, 01:19 | Раздел: Софт » Графика | Просмотров: 758
Allegorithmic Substance Designer 4.5.0 Build 14479 (EN)

Substance Designer — мощная программа, которая предназначена для создания, редактирования и обработки сложных текстур. Программа позволяет микшировать и манипулировать битмапами, векторными изображениями и процедурными элементами. Текстуры созданные с помощью Substance Designer являются динамическими, то есть их можно свободно модифицировать на любом этапе создания. При этом пользователь на выходе автоматически получает разные карты — диффузные, нормал, спекуляр и т.д.

Разработчики программы встроили в неё большое количество шаблонов и фильтров, которые значительно упрощают работу дизайнера. Имеются например такие фильтры "Битпам в материал", "Динамические тени", "Покрыть ржавчиной" и т.д. Пакет "Substance Designer" включает в себя также приложение "Substance Player" для просмотра созданных вами текстур, а также включенных в пакет тренировочных текстур.

Substance Designer поддерживает импорт текстур из таких программ как Photoshop, 3ds Max, Autodesk Maya, Unity 3.4 (и выше). Программа позволяет в режиме реального времени вносить изменения и применять эффекты. Кроме того, Substance Designer поддерживает векторный формат изображений и может работать со слоями.

В новой версии проведён полный редизайн стека слоёв, добавлены новые эффекты, функция drag-and-drop и предварительный просмотр маски. Также были улучшены функции инструмента Paint.

Introducing Substance Designer 3
Substance Designer 3 includes new, dedicated and empowering features and tools such as a major batching system, letting you batch process numerous meshes and textures at the same time, a paint system for retakes freeing most of the artists' needs when it comes to basic image editing, new powerful filters to speed texture creation, and many others.
All this in a non linear environment, making Substance Designer 3 the only tool truly dedicated to texturing for game developers.

Multi Output
Today’s textures are no longer one single image; the Substance description files are multi-output by definition, and can define and embed diffuse, specular, normal, height, AO, and as many maps as desired.

Compatible
Substance Designer seamlessly works with the real production pipelines: The Substance description files can be read by default in compatible game engines like Unity and DCC tools like 3ds Max and Maya.

Node-based Editor
The sine qua non method for rapid iterations, Substance Designer 3 is entirely non linear and non destructive ; rediscover the power of modern tools.

Real-time 3D Preview
See what the final material will look like, directly applied onto the mesh you are texturing, with the shader of your choice.

Mesh extracted info
You are texturing a mesh, not a blank, square image: Substance Designer lets you extract automatically useful info from the mesh, like vector graphics UV Atlas, Ambient Occlusion, Curvature, World Space Normal and Position maps, that can be used to drive the texturing process.

Batch Processing
Substance Designer is a parametric tool at its core, meaning you can replicate your most common operations and spend more time polishing your art ; this batch / scripting capabilities are truly unique in the industry.

Bitmap + Vector + Procedural
Use what is needed, whatever the situation and your preference, Substance Designer can handle it: the latest bitmap painting system completes the trio and will make you save hundreds of hours, just by not having to constantly go back and forth between different applications.

Texturing Painkillers
Substance Designer 3 comes with hundreds of predefined substances and filters to help you get there faster and with less pain.

Filter Design
Create your own tools and filters, never do twice the same task and save hundreds of hours by enhancing Substance Designer with your optimized, smart content and production tips and tricks.

Tweaking
Parameterize your textures easily and tweak them while in 3ds Max, Maya or Unity; or even at run time!

Features:
• Customizable GUI
• Node-based interface
• Non — linear authoring process
• Automatic Tiling
• Real-time 2D & 3D previewer
• Embedded library of filters
• Embedded advanced procedural resources
• Embedded vector graphics editor
• Graph based editing of advanced functions
• Import formats: SVG, BMP, TGA, GIF, JPG, PNG, DDS, TIF and more
• Export formats BMP, TGA, GIF, JPG, PNG, DDS, TIF and more
• Substances are compatible with Autodesk 3ds Max, Maya, and Flame 2012, and mode coming

Allegorithmic Substance Designer 4.5.0 Build 14479 (EN) Allegorithmic Substance Designer 4.5.0 Build 14479 (EN)


Год выпуска: 2014
Разработчик: allegorithmic.com
ОС: Windows® XP/Vista/7/8/8.1
Язык интерфейса: Английский
Лекарство: Присутствует
Размер: 188.88 MB

DOWNLOAD LINKS: Allegorithmic Substance Designer 4.5.0 Build 14479 (EN)

Скачать | Download | LetitBit
http://letitbit.net/download/59720.5898a95519caf459667de14c085c/Substance.Designer.4.5.0.rar.html

Скачать | Download | Vip-File
http://vip-file.com/downloadlib/2825784363072589042738-59720.5898a95519caf459667de14c085c/Substance.Designer.4.5.0.rar.html

Скачать | Download | TurboBit
http://turbobit.net/4qv55ssq4yxh.html

Скачать | Download | HitFile
http://www.hitfile.net/IJNK
Понравилась новость? Расскажи друзьям!

Не пропустите

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.